Skurups Brukshundklubb

är en ideell förening med runt 130 medlemmar. Vårt gemensamma intresse är hundar och hundträning.På SBK erbjuder vi i mån av tid kurser i samarbete med Studiefrämjandet för alla hundar, unga som gamla i allat från vardagslydnad till de flesta tävlingsgrenar inom Agillity, Rallylydnad, lydnad och bruks.

Vi har dessutom träningsgrupper i lydnad, agillity, rallyiydnad, lydnad och bruks, utöver träningplanen runt vår klubbstuga har vi tillgång till spårmarker i närheten av Rydsgårds gods.

Vid frågor maila Kansliet på startsidan.

Som medlem Svenska Brukshundklubben är du välkommen att träna på våra apellplaner under förutsättning att hänsyn tages till våra verksamheter. Vi vill dock att ni hör av er till Kansliet på startsidan om ni kommer flera så att vi vet vilka ni är.

Hitta medlemsbevis.

Du hittar ditt medlemsbevis på "mina sidor" på SBK-s hemsida.

Länk.